موشواره جدید مایکروسافت عرضه شد
 
پایگاه تخصصی حرفه و فن ، دانش آموزان مدرسه ی شاهد
 
 

ICTna.ir - شرکت سامسونگ موشواره بی‌سیم جدیدی را با نام Mobile Mouse 6000 روانه بازار کرده است که با قابلیت‌های فراوان خود می‌تواند محبوبیت زیادی بین کاربران کسب کند.


به گزارش گروه ترجمه آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) طول، عرض و ضخامت این موشواره به‌ترتیب 8/3، 4/2 و 7/1 اینچ است و نسبت به مدل قبلی خود با نام 3000 در اندازه کوچک‌تر ساخته شده است.


این موشواره فناوری ویژه‌ای را موسوم به BlueTrack Technology در خود جا داده است که به گفته مایکروسافت، به موشواره امکان می‌دهد بدون نیاز به صفحه‌های روی هر سطحی فعالیت کند و با مشکلی مواجه نشود.


این موشواره به سیستم بی‌سیم قوی 4/2 گیگاهرتزی مجهز شده است که از طریق سیگنال‌های مادون قرمز ارتباط خود را با رایانه برقرار می‌کند و بر این اساس، مایکروسافت آن را بر پایه فناوری ارتباطی بلوتوث تولید نکرده است.


این موشواره 5 کلید مجزا دارد که دو کلید آن در محل‌های استاندارد خود در قسمت چپ و راست دستگاه قرار گرفته‌اند، یک کلید چرخشی در قسمت مرکزی واقع شده است و دو کلید دیگر هم در پهلوی موشواره قرار دارند. کلید چرخشی این موشواره نسبت به انگشت کاربران حساس است و زمانی که دست روی آن قرار می‌گیرد، به حساسیت بالا امکان حرکت صفحه‌های باز شده در رایانه را به جهات مختلف فراهم می‌کند.
 



نظرات شما عزیزان:

هانا
ساعت17:25---11 مهر 1391
=خییییییییییییییییییییللللللی خووببببب
((


hana
ساعت17:22---11 مهر 1391
خیلی عالی

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : 27 مهر 1389برچسب:, :: 22:59 :: توسط : محمد حسین *علی *امیر رضا

درباره وبلاگ
این وبلاگ تخصصی درس حرفه و فن صرفا جهت ارائه مقالات و تحقیقات درس حرفه و فن برای تمامی دانش آموزان عزیز فارسی زبان بمدیریت دانش آموز محمد حسین عیوضی و امیر رضا نورافکن و دبیر محترم درس حرفه و فن آقای آزاد از مدرسه راهنمایی شاهد ناحیه 1 استان اردبیل می باشد.
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان پایگاه تخصصی حرفه و فن ، دانش آموزان مدرسه ی شاهد و آدرس h.m.a.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.







نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

شروع کد تغییر شکل موس -->